.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی حلقه های مسئله یاب در مرکز پشتیبانی های علمی بسیج
رئیس مرکز پشتیبانی‌های علمی بسیج اساتید کشور بر لزوم تدوین اطلس راهبردی کشور با رویکرد حل المسایلی تاکید کرد و از راه اندازی حلقه های مسئله یاب در این مرکز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی  اظهار داشت: توجه راهبردی به رویکرد حل المسایلی در رفع چالش‌های بنیادین کشور و تمرکز بر چاره سازی بومی در روندهای اساسی توسعه نجات بخش است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از راه اندازی حلقه‌های مسئله یاب در مرکز پشتیبانی‌های علمی بسیج اساتید کشور خبر دادوافزود: با حمایت همه جانبه مجلس یازدهم این مرکز راهبردی به موتور محرکه سنجش بازیابی توان علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور تبدیل خواهد شد.

 

این مسئول یادآورشد: در راستای مأموریت‌های تعریف شده، کارگروه‌های پژوهشی و مطالعاتی با حضور نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مجلس و استادان برجسته دانشگاه‌ها راه اندازی خواهد شد.

 

کریمی فیروزجایی بااشاره به اهمیت نقش آفرینی این مرکز در تدوین قانون برنامه هفتم توسعه گفت: این مرکز از ظرفیت‌های علمی دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و مرکز پژوهش‌های مجلس و استادان نخبه دانشگاه‌ها در ترسیم افق توسعه و سند چشم انداز ملی در تراز انقلاب استفاده خواهد کرد.

 

کریمی فیروزجایی انگاره سازی در مسیر توسعه وپیشرفت همه جانبه را مأموریت خطیر دانشگاه‌ها و مراکز علمی دانست وافزود: ورود همه جانبه بسیج علمی اساتید به این مسیر، رویکرد مدیریت کشور به توان داخلی در رفع چالشهای های ملی را تقویت خواهد کرد.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم راهبردسازی مبتنی بر الزامات زیستی در دهه پیشرفت وتوسعه را ضرورت اساسی عنوان و تصریح کرد: با تلاش مرکز بسیج اساتید کشور رهیافت قابل اتکایی در تعمیق آینده پژوهی برای مدیریت کلان کشور عرضه خواهد شد.

 

رئیس مرکز پشتیبانی‌های علمی بسیج اساتید کشور تعامل منطقی و سازنده با قطب‌های علمی و دانشگاهی را مأموریت مهم این مرکز برشمرد وافزود: هم افزایی و تعامل هوشمند برای پرهیز از موازی کاری و هدر رفت منابع با اندیشکده ها و پژوهش گاه‌های علمی از طریق مسئله یابی عمقی ضرورت دارد.

 

کریمی فیروزجایی با تاکید بر تعهد و تخصص جوانان فرهیخته و اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور یادآورشد: جهت یابی درست و سازماندهی تلاش‌های علمی درحال انجام استادان بسیجی کشور در راستای مأموریت‌های اساسی بسیج اساتیدپیگیری می‌شود.

 

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: در راستای نیل به اهداف محوری انقلاب، تلاشگران علمی در تشکل‌های استادان بسیجی ساختار سازمانی هوشمند وتوسعه گرا را تجربه خواهند کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.